2013. szeptember 25., szerda

Hősök - egyperces

Miért kántáljátok a nevem? Ne éljenezzetek, ne ujjongjatok! Ne mosolyogjatok rám, ne gratuláljatok és nyújtsátok felém karjaitokat, kézfogásra készen! Tegyétek le a pezsgővel teli poharakat, dobjátok a szemétkupac tetejére a fénylő kitüntetést! Hiszen nem hős áll előttetek, hanem gyilkos! Hagytam meghalni magam körül mindenkit, mert gyenge voltam, képtelen arra, hogy megvédjem őket. Feláldoztam őket azért, hogy másokat megmenthessek. Ezért ne nézzetek rám csillogó szemekkel, inkább sírjatok, mert hősök nincsenek.
(2013.05.22.)


Egy újabb egyperces a kis füzetemből, amit egy hihetetlenül megindító animációs film, a Mass Effect: Paragon Lost ihletett. Az a film valami hihetetlenül megrendítő volt, az utolsó fél órát én szabályosan végigsírtam. Egy nagyon jól felépített, mély gondolatokkal teli, a játék előzetes ismerete nélkül is teljesen jól érthető filmről van szó, ami szerintem legalább van akkora tragédia, mint azok a művek, amelyeket ilyen megjelöléssel az iskolában kötelezőknek adnak (lásd. Oidipusz király, Antigoné), csak ajánlani tudom. Az egyperces megértéséhez nem kell a film, de aki megnézi vagy már látta, biztosan jobban átérzi majd, amilyen érzelmet ki akartam vetíteni ezzel a pár sorral :D 


2 megjegyzés:

  1. Szia! Mivel már egy jó ideje foglalkoztat a kérdés, felteszem. Tervezed folytatni a Rémálmot? Már jó ideje nem frissült és sehol még egy szót sem ejtessz róla. Nem akarok bunkonak tünni de ha felhagytál az irásával legalább ki kéne jelenteni, mert vannak akik várnak rá és semmi.....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!:)

      Örülök hogy írtál, és hogy kérdezel, nyugodtan tedd ám meg bármiről, abszolút nem bunkóság!:) Rémálomnak lesz folytatása, igyekszem vele akkor, eddig csak azért nem nagyon írtam róla, mert túlzottan sok visszajelzést nem kaptam róla, hogy akkor tetszik/nem tetszik vagy olvassa-e valaki, így kissé hanyagoltam a megosztását pont ezért, hátha valami olyat sikerül kitennem, ami esetleg több embert érdekel vagy valami. De örülök, hogy írtál, mert akkor ezek szerint volt és van értelme megosztani a fejezeteket (nem azért, írni mindig van értelme őket, én legalábbis nagyon élvezem :D), csak visszajelzés híján nem tudom, mások hogy viszonyulnak hozzá. Most éppen visszaolvasgatom az eddigieket és igyekszek írni a folytatást (egy része már le van körmölve amúgy, csak be kéne gépelnem), de akkor majd igyekszem, hogy ne várassalak sokat se téged, se mást, akit esetleg érdekelne, csak nem szól.
      És tényleg, ha bármi van, ami kérdezni vagy kérni szeretnél (pl. "Na, ennek nagyon szimpatikus a címe, szívesen elolvasnám, nem tennéd fel soron kívül?" vagy akármi, nagyon örülök ám mindennek!!:)
      És remélem nem kell majd sokat váratnom téged az új fejezettel, de egy kis türelmet kérnék, ha lehet ^^ És bármi van, nyugodtan írj ám!:)

      Törlés