2013. június 9., vasárnap

Háború - egyperces

Emberek mindenhol, amerre a szem ellát. Dombtetőkön, sík mezőkön harcolnak egymással. Egymásnak csapódó kardok fémes zaja, hörgő erőlködések és elhaló sikolyok szelik a levegőt, ahogy a katonák véres harcuk során, elesett bajtársaik tetemein próbálnak az ellenségen felülkerekedni. Mindent beborít a rothadás bűze, a felperzselt föld vérben tocsog. Hát sose lesz ennek vége?!
(2012.12.28.)


Kaptam még karácsonyra egy kis noteszt, amit elláttam egy névvel, ami Kulcslyukak lett. Eddig ugyanis az egyperceseim szanaszét hevertek, ezentúl viszont ebbe a kis füzetkébe írogatom őket, szépen címezve meg dátumozva :) Nem túl izgalmas, de egy kis bevezetőt is írtam, gondoltam begépelem, hátha érdekel valakit: 
"Íme, annak, aki e könyvet a kezében tartja, hatalmában áll kinyitni világom kapuit vagy elhúzni a függönyöket ablakaim elől, és rápillantani lelkem egére.
Nincs itt más, csak szó; ami mint kulcslyuk enged bepillantást az Odaát zajló történésekbe. De nem is kell más: a szó érzelmem és értelmem, fegyverem, verejtékem, könnyeim. 
Lapozz és ámulj!"
Mindig is szerettem az ilyesmi bevezetőket, így én is összeraktam ezt. :) Úgyhogy az ezentúl ide felkerülő egypercesek mind ebben a kis noteszban lesznek összegyűjtve, azon még gondolkozom, hogy a régiek "archiválását" hogyan oldjam meg úgy, hogy számomra is elérhetőek legyenek, szerintem azokat kinyomtatom és félreteszem :D

Erről a kis egypercesről még annyit, hogy amúgy nincs bajom az emberekkel, viszont a lelkünknek olyan sötét mélységei vannak, amik undorral töltenek el. A háborúk is ezen sötétség következményei, és egyszerűen a gyomrom kavarog tőlük. Főleg, ha belegondolok, pár ember "álmáért" vagy "véleményéért" hányan adták életüket az eddigiekben, hogyan éppen hányan vesztik életüket és még a jövőben is hányan fogják... 

8 megjegyzés:

  1. Milyen kár, hogy én se egypercest, se novellát, semmi ilyesmit nem voltam és vagyok képes írni. :S Képtelen vagyok összeszedni a gondolataimat úgy, hogy azokat röviden és velősen leírjam, neked meg pikk-pakk meg. Ez nem fair. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj, ugyan már!:D Te viszont milliószor jobb regényt írsz, mint amivel eddig bárhol találkoztam, tehát egy okod sem lehet a panaszra :D Az viszont biztos, hogy annyi ötlet meg miegymás kavarog a fejemben, hogy lassan már a fülemen fog kifolyni, és sajnos sem időm, sem tehetségem nincs kibontakoztatni őket :/ De így legalább a kisebb zörejeknek, pillanatnyi érzéseknek meg apróbb ötleteknek lehetőséget tudok adni arra, hogy valahogy formába öntődjenek :D

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Jajj, nagyon szépen köszönöm!*______*

      Törlés
  3. Nézz be te drága... kaptál valamit! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!:D Nagyon szépen köszönöm, holnap meg is csinálok mindent meg írok hozzád is!:D

      Törlés
  4. Szia! Már egy ideje olvasom a blogod, és most jutottam el odáig,hogy felíratkoztam a követőid közé is :)

    Tetszik ahogy írsz.

    Ha van kedved nézz be hozzám:

    www.beautyandfashion-makeup.blogspot.com

    puszi: Ibi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!:D Nagyon jól esik, amit írtál, és köszönöm azt is, hogy megtetted!:D Természetesen benézek!*-*

      Törlés