2013. június 8., szombat

Díjak

Még most sem hiszem el, hogy kaptam díjat, és nem is egyet, hanem egymás után kettőt is!:O :D Nagyon szépen köszönöm, még soha semmi ilyet nem kaptam, így nagyon örülök neki, akkora lendületet adtak, hogy szavakba sem tudom önteni :)

Az első:
Névtelen Senkitől kaptam, nagyon szépen köszönöm! És azokat is, amiket írtál, rettentően jól estek!^^


A díjnak szabályai is vannak, amik a következők:
1., Megemlítjük, hogy kitől kaptuk a díjat. - Névtelen Senkitől, és újfent köszönöm neki!*__*

2., Felsorolunk 4 bloggert, akinél 200-nál kevesebb a (feliratkozott) rendszeres olvasók száma.

Yumi - aki nekem mindig Renibetti marad, és akinek annyira imádom a blogját, mindig találok valamit, ami felfrissít és elgondolkoztat!

Kádár Zsolt - akinek valami fantasztikusak a versei, van, amitől a hideg ráz, míg a következőtől a szívem sajog.

Kibo - aki annyira szépen rajzol, egyszerűen imádom minden vonalát!*-*

Ency - akit még csak nemrég fedeztem fel magamnak, de már most nagyon tetszenek az írásai :)

3., Egy-egy kommentet hagyunk a kiválasztott 4 blogon a díjazásról. - Meg is van ^^



A második:

Ezt a díjat Sandra Blake-től és Névtelen Senkitől kaptam, nagyon köszönöm nektek, hogy rám gondoltatok!*---*


Szabályok / Válaszok:

1.) Tedd ki a képet :D: Kész ^^
                                
2.) Írj 11 dolgot magadról:
  • Lusta vagyok, és néha nagyon nehéz leküzdenem >o>
  • Imádok enni, aludni meg feküdni :D
  • Imádok olvasni, írni meg kreatívkodni (lásd. rajzolás, fotózás)
  • Szeretek új dolgokkal megismerkedni, nyitott embernek vallom magam :D
  • Sajnos több rossz tulajdonságom van, mint szeretném, de igyekszek túllépni a saját hibáimon
  • Jobban szeretem a kézzelfogható dolgokat, főleg azokat pakolászni.
  • Nagyon érzelmes vagyok, ahogy apa mondaná: "érzelmekben gazdag lelki világgal rendelkezek". És ha tudná, mennyire is igaz!
  • Imádok fantáziálgatni. És akkor lépek ki ebből a világból, amikor csak kedvem tartja ;D
  • Kicsit rendmániás vagyok, de csak akkor, ha számomra fontos dolgokról van szó :D
  • Maximalista vagyok, az elvetemültebb fajtából~
  • Szeretek nyelveket tanulni, főleg angolt és japánt :3

                                        
3.) 11 kérdés megválaszolása:
- Mit ennél most legszívesebben? - Muffint, de most épp van is nálam ;D
- Van kedvenc állatod, ha igen mi az? - Igen, a kígyó :D 
- A hely ahova legszívesebben elutaznál? - Japán *-*
- Kedvenc tantárgyad? - Talán a rajz :)
- Egy fiú legyen...? - Kedves, megértő, megbízható. Álljon ki magáért és értem, de legyen udvarias és művelt is. Avagy ilyen nincs :,D
- Vannak olyan pillanataid, hogy egyedül érzed magad? - Persze, de ez normális :)
- Mit gondolsz a szerelemről? - Azt, hogy engem nagyon nem talál az élet erdejében :,,,D
- Kedvenc színed? - Talán a piros~
- Hogy álltok a sporttal? - Szeretem a röplabdát és jelenleg iaidozok. Igyekszek felnőni ezutóbbi nagyságához, több-kevesebb sikerrel.
- Az írás neked hobbi vagy komolyan ezzel akarsz foglalkozni? - Inkább életforma :) Nem hiszem, hogy lenne tehetségem komolyan ezzel foglalkozni az életem során (teljesen középszerűnek tartom magam), de attól még sosem fogom abbahagyni :)
- Könyv vs. blog? - Ha jó, mindkettő jöhet :D

4.) Kérdezz 11-et:
  • Mi a kedvenc évszakod?
  • Film vagy könyv?
  • Mi a legnagyobb álmod?
  • Költők vagy írók?
  • Szeretsz a szabadban lenni?
  • Hogy állsz a rajzolással?
  • A hosszabb vagy rövidebb írásokat részesíted előnyben?
  • A saját szavaiddal megfogalmazva milyen egy igaz barát?
  • Ki szoktad mutatni az érzéseidet?
  • Milyen egy igazán jó könyv szerinted?
  • Milyen blogokat szeretsz?

                         
5.) Küld tovább 11 blognak: 
(na jó, 12 lett, de talán belefér még :,D)

10 megjegyzés:

  1. Gratu a díjakhoz!!! ;) És köszönöm, hogy megemlítettél :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen!:D Igazán nincs mit *-*

      Törlés
  2. Gratulálok a díjakhoz! És köszönöm hogy adtál nekem is:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. És nagyon szívesen, megérdemled!:D

      Törlés
  3. Gratulálok és köszönöm a megemlítést :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, és ez csak természetes, nagyon szívesen!:D

      Törlés
  4. Kedves / Tisztelt Lyra Wyrefime!

    Nagyon szépen köszönöm a díjat és a verseimről szóló
    elismerést, nagyon jól esik számomra.

    Köszönettel: Kádár Zsolt

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!:)
      Örülök, hogy jól esik az elismerés, amit szerintem méltán megérdemelsz! És köszönöm a gyönyörű verset!:)

      Törlés
  5. Rátalálva...



    Minden elfelejtett szó vagy tett ellenére hívtalak,
    ezer és ezer éve vártam rád a sötét éjszakában,
    távoli hang vagy kép voltál a fejemben egy álomban,
    vagy csak egy hideg téli csók a fekete halálban.


    Néma test vagy téli gyász a pokol három napjában,
    felvágott és kivérzett test a fehér ágy kábulatában,
    ahogy lázas testtel várja a forró testednek érintését,
    mint a kibontott vörös rózsának perzselő álmában.


    Arra jártál és tudtad, hogy most mikor megváltozom,
    amikor kevesebb lesz a szó és kevesebb a kísértés,
    csak némán és ábrándozva nézlek a sötét éjben,
    ahogy gondolkoztam azon hogyan szeresselek.


    Rátalálva az új útra amely más, magányosabb élet,
    kissé üresnek tűnik de legbelül maga a szemlélet,
    amely elvisz és elvitt egy olyan mélységes távoli világra,
    ahonnan eljön majd egy másfajta végzetes ítélet.


    Rátalálva arra a belső szenvedélyes romantikus csókra,
    amelyet soha sem fogsz adni vagy nem fogsz kapni,
    mert ez csak legbelül létezik amelyben élsz és halsz,
    ahogyan már soha nem fogsz úgy örökké szeretni....


    Kádár Zsolt
    2013. június 28.

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szépen köszönöm ismét és mióta kaptam a díjat és
    írtál a blogomba neked köszönhetően újra elkapott az ihlet,
    íme az újabb vers neked, köszönettel...


    A szavak a porba hullnak...


    Hiába mondom neked, hogy a könnyek élnek,
    hiába mondom hogy a csókok ajkaidon égnek,
    hiába mondom, hogy a vágyak megfulladtnak,
    hiába, mára már a nagy szavak a porba hulltak.


    Hiába mondom neked, hogy érintsd a testem,
    hiába írom meg neked most is remegő lelkem,
    hiába üvöltenek bennem még a forró vágyak,
    ha mára már az üres szavak a porba hullnak.


    Pedig fényesebb és fehérebb lettél mint a hó,
    mosolyod számomra még mindig vigasztaló.
    Pedig sötétebb és feketébb lettem mint az éj,
    mint lehulló vérben a tüzes vágyas szenvedély.


    Pedig áthatóbb és megvetőbb lettem mint a vágy,
    kecses és puha bőröd még mindig nagyon lágy.
    Pedig félelmes és ostoba lettél mint egy álom,
    a régi szerelmet benned már soha nem találom.


    Hiába mondom neked, hogy most is szeretlek,
    hiába mondom az éjnek hogy soha sem feledlek,
    hiába mondom annak a titokzatos vad vágynak,
    hiába már minden: a szavak a porba hullnak.


    Kádár Zsolt
    Tatabánya, 2013. június 30.

    VálaszTörlés